חיפוש
חיפוש
ריפוי וטיפוח בדרך טבעית | שירי כספי

טיפוח טבעי בהריון

הריון הוא תקופה מאוד משמחת, של ציפייה והתרגשות, הגוף שלך עובר המון שינויים, פיזיים ורגשיים.

הרבה שמחה וגם הרבה דאגה. בין כל הדברים שאת צריכה לדאוג להם, חשוב מאוד שתמצאי זמן לדאוג גם לעור שלך, שכן גם הוא מושפע מאוד מהשינויים שהגוף עובר.

לשמן לשמן לשמן

אחת ההמלצות שלי היא מריחה של שמן על העור, באופן יומיומי. ומתוך הניסיון הרב שלי בתחום הטיפוח הטבעי, השימון של העור עושה את ההבדל. את לא תאמיני כמה נפלא יראה העור שלך, במהלך ההיריון וגם לאחר הלידה.

איך תבחרי נכון את השמן עבור עורך?

יפתיע אותך לגלות, שגם שמן מהמטבח שלך – זית, קוקוס, שומשום – במיוחד אם הוא שמן טוב ואיכותי, יתאים למטרה של ריכוך והגמשת העור?

אם שמנים מהמטבח פחות מדברים אלייך, את יכולה לבחור בין מגוון גדול של שמנים צמחיים. חשוב לשים לב שהשמן איכותי.

  • שמן חוחובה, שמן נפלא, המתאים לכל סוגי העור, נספג במהירות גדולה בעור, ועם זאת, משאיר את עורך גמיש, רך ונעים. הוא מסייע להרגיע גרד וגירוי בעור. הוא דומה מאוד להפרשה השומנית הטבעית של העור, ובנוסף, הוא נטול ריח. כדאי לך לבחור חוחובה בתקופת הקיץ, או אם תמיד מאוד חם לך ואת נוטה להזיע.
  • שמן שקדים, מגמיש, מרכך ומזין את העור, אך נספג יותר לאט. לרוב הוא נטול ריח, אלא אם מצאת שמן שקדים בכבישה קרה, שאינו מזוכך, והוא הטוב ביותר. יש לו אפקט מעט מחמם, כך שהוא יתאים יותר לתקופת החורף ולעונות המעבר.
  • שמן מקדמיה, הוא שמן קליל ועדין, בעל ריח אגוזי שכמעט ואינו מורגש. הוא עשיר ברכיבים טבעיים שתומכים ביכולת של העור להימתח ולהתגמש, מרכך את העור ומרגיע את הגרד שנלווה למתיחה. שמן מקדמיה מתאים לכל סוגי העור, ויתאים לשימוש כל השנה.
  • שמן קלנדולה, הוא אחד השמנים המופלאים לריפוי ולשיקום של העור. הוא מרגיע גרד, אדמומיות וכל גירוי, מסייע לעור להתחדש ולכן הוא מתאים במיוחד למניעה של סימני מתיחה.

לכל השמנים הצמחיים הללו יהיה אפקט נפלא על העור. אפשר להשתמש בהם כך, כמו שהם, או לשלב כמה מהם בהתאם להעדפות שלך ולמה שזמין עבורך.

אם את רגישה לריחות בתקופה זו, המלצתי היא להשתמש בשמנים הצמחיים נטו.

משחק של ריח וטעם

אם שמנים אתרים אינם זרים לך, ישנם אחדים שמומלץ להוסיף לשמן הצמחי, וכך תקבלי תכונות נוספות וגם תקבלי ריח נעים.

שמי לב! הכמות המומלצת היא כ-20 טיפות סך הכל, של שמנים אתרים לבחירתך, ל-100 מ"ל שמן צמחי

בשום אופן לא לערבב שמנים אתרים עם קרם לחות או כל מוצר אחר שאינו טבעי ב-100%.

  • לבנדר– אחד השמנים האתרים הנפלאים לשימוש בכל מה שקשור לריפוי ולטיפוח העור. הוא מסייע לרכך ולהגמיש את העור, מרגיע גרד ואדמומיות. הוא מתאים לשימוש במהלך ההיריון,  
  • תפוז – שמן אתרי עדין שמסייע לשמור על הגמישות של העור ועל רכותו. שמן תפוז חייב להיות מדולל בשמן צמחי לפני השימוש, והוא מותר לשימוש בהריון.
  • גרניום – שמן בעל אנרגיה נשית מאוד, ואחד הנפלאים לטיפוח העור. הוא מאפשר לעור לשמור על גמישותו ורכותו, ואזן את רמת הלחות בעור.
  • סנדלווד – שמן עדין בריחו, ונפלא לשימוש בטיפוח הטבעי לעור. הוא מרגיע את העור, מחדש ומשקם, מאפשר איזון של לחות בעור, ומסייע במניעת גרד ואדמומיות.

יש עוד שמנים אתרים המתאימים לשימוש לטיפוח העור וכטיפול מונע לסימני מתיחה למשל ילנג ילנג, לבונה, לימון, מנדרין קרדמון ורוזווד.

בכל בחירה שלא תעשי, ישנם שני דגשים עיקריים שכדאי להתחשב בהם:

  1. תשיגי לך את השמן האיכותי ביותר שאת יכולה למצוא, גם השמן האתרי וגם השמן הצמחי. (כדאי לך למצוא מטפל מוסמך בארומתרפיה באזור מגורייך, כך תהיי בטוחה שאת רוכשת את הטוב ביותר עבורך).
  2. הקפידי להשתמש בשמן באופן יומיומי, ולמרוח על כל האזורים בהם את מרגישה מתיחה בעור, עקצוץ, גירוד או אי נוחות.

חשוב שתזכרי, כי מניעה היא הדרך הכי טובה לטפל בסימני מתיחה, כך שכדאי לך באופן מיוחד להקפיד על מריחה ושימון יומיומי של העור.

השינויים במהלך ההיריון הם יומיומיים. כמו שאת מקפידה על נטילת ויטמינים לפי המלצת הרופא, כך גם עורך מבקש שתקפידי על שגרת הטיפוח היומית. וכשתעשי את זה, את תרגישי בהבדל.

רוצה לרכוש מוצר מוכן?

9 חודשים – שמן עיסוי לבטן הריונית

רקחתי עבורך שמן עיסוי טבעי, שיסייע לך להרגיע את העור, לשפר את הגמישות שלו, והכי חשוב, למנוע סימני מתיחה. את השמן אפשר למרוח כבר מתחילת ההיריון, ללא חשש. המוצר מכיל שמנים צמחיים איכותיים ומעט שמנים אתרים, לתמיכה בעור ולעזור לך לשמור על הבריאות.

למעבר לחנות לרכישה 9 חודשים – שמן עיסוי לבטן הריונית

אנשים מספרים

הצטרפו לאלו שכבר משתמשים במוצרים טבעיים ונהנים מההבדל...

מוזמנים להתרשם מהמוצרים שלנו

הנמכרים ביותר

לייעוץ או שאלות

השאירו פרטים ואשמח לחזור אליכם