חיפוש
חיפוש
ריפוי וטיפוח בדרך טבעית | שירי כספי

טיפים לחיים בריאים

שמן אתרי לטיפול בכאבי ראש. בעזרת ארומתרפיה ניתן בקלות, ובמהירות לטפל בכאבי ראש, ולמנוע הופעות חוזרות של כאבים.  שמן אתרי לבנדר הוא בעל השפעה מרגיעה, הוא מסייע לשיכוך כאבים, מעמיק את הנשימה ומביא תחושת רוגע ושלווה. שמן מנטה הוא שמן נפלא לשיכוך כאבי ראש, ובנוסף, הוא פותח את הנשימה, מרענן, מעורר, ממריץ, ומסייע לזרימת דם טובה יותר.

השילוב של השמנים אתריים מנטה ולבנדר פועל באופן נפלא ויעיל לטיפול בכאבי ראש, הם משרים תחושת רוגע, משפרים זרימת דם ומשככים את הכאב. הדרך המומלצת לשימוש היא בעיסוי עם השמנים האתריים בשמן נשא באזור הרקות, באזור המצח ובעורף, לפי הצורך.

טיפול ארומתי לשחרור שרירים תפוסים

ארומתרפיה היא שיטה יעילה ונפלאה לשחרור של שרירים תפוסים, ולא משנה אם השרירים נתפסו עקב אימון כושר עוצמתי או בגלל התקררות שקפצה לבקר. אבל עכשיו, כשכל הגוף כואב, פילינג טבעי יעזור להרגיע את השרירים ולשכך את הכאב.

שמן שומשום הוא שמן נפלא לשרירים ומפרקים, הוא שמן כבד, עשיר ונעים, משרה תחושת נינוחות וחמימות ומביא את השרירים והפרקים לרוגע. הוא משפר את זרימת הדם, מרגיע כאבים, מרפא דלקות, ופועל באופן נפלא על כאבים ודלקות במפרקים.

פילינג של מלח גס ושמן שומשום יעשה עבודה נפלאה לשיפור זרימת הדם לשרירים, להרפיה של השרירים ולשיכוך כאבים. בנוסף, הפילינג מעניק לעור תחושת רכות נפלאה.

את הפילינג אפשר להכין בבית בקלות רבה, כל מה שצריך זה שמן שומשום איכותי בכבישה קרה ולא מזוכך וכן מלח גס טבעי, ללא תוספות וללא צבעים. לוקחים צנצנת נקייה מזכוכית, ממלאים אותה במלח גס בגובה 3/4, מוזגים על המלח את שמן השומשום עד שהוא מכסה את המלח לגמרי. 

במקלחת, מתחת למים החמים, לוקחים בכף היד מהמלח עם שמן השומשום, משפשפים ומעסים בעדינות את השרירים התפוסים, ובכלל את כל הגוף. התחושה שהפילינג יוצר בגוף היא נפלאה, תחושה של רוגע ושחרור בשרירים, ותחושת רכות קטיפתית בעור.

לפילינג מלח ושומשום אפשר להוסיף מעט שמנים אתריים, למשל שמן לבנדר שמרגיע את הגוף ויוצר תחושת רוגע ושלווה, שמן מנטה שמשפר זרימת דם לשרירים, מרגיע ומשכך כאבים, שמן תפוז שפותח את הנשימה, משרה תחושת שלווה ושמחה.

ניקוי פנים פשוט וקל

עור הפנים שלנו הוא המראה שלנו, לניקוי יסודי ויעיל של עור הפנים יש חשיבות רבה לשמירה על מראה חיוני, בריא וגמיש של העור.

שימוש קבוע בסבונים פוגע בעור, מפר את האיזון של השומן הטבעי שבעור, מייבש את העור, והעור נראה עייף, מקומט ומבוגר. בשביל לשמור על מראה בריא וחיוני של העור, מומלץ להשתמש במוצרי קוסמטיקה טבעיים שאינם פוגעים בהפרשת השומן הטבעית של העור.

אחד הדברים הנפלאים ביותר לניקוי של העור, לשמירה על הגמישות של העור, לריפוי דלקות ולחידוש של העור הוא שמן שקדים. לשמן השקדים השפעה נפלאה להסיר את כל הלכלוך השומני שעל העור, מבלי לייבש אותו ומבלי לפגוע באיזון הטבעי של השומן הטבעי שבעור. חשוב מאוד להשתמש בשמן שקדים איכותי.

אז איך עושים את זה?

מרטיבים את הפנים במים, מרטיבים גם את הידיים, לוקחים מעט שמן שקדים איכותי בין כפות הידיים, מעסים את הפנים עם שמן השקדים והמים. לאחר מכן, עם צמר גפן מעט לח מנגבים את שאריות השמן והלכלוך מהפנים. שמן השקדים יעיל מאוד גם להסרת איפור.

מומלץ לעשות את הפעולה בלילה, לפני השינה, ואין צורך להשתמש בקרם נוסף, כיוון ששמן השקדים משאיר את העור נעים ורך.

אנשים מספרים

הצטרפו לאלו שכבר משתמשים במוצרים טבעיים ונהנים מההבדל...

מוזמנים להתרשם מהמוצרים שלנו

הנמכרים ביותר

לייעוץ או שאלות

השאירו פרטים ואשמח לחזור אליכם