חיפוש
חיפוש
ריפוי וטיפוח בדרך טבעית | שירי כספי

שמן רוז היפ

אני לגמרי מאוהבת בו. 

יש לו גוון כתום משגע, הוא בעל ניחוח קליל ועדין, הוא נספג בעור בקלות, ויש לו תכונות ריפוי נפלאות שהופכות אותו ל-מאסט במוצרי אנטי-אייג'ינג, מוצרי קוסמטיקה ובמוצרים טיפוליים. אז כן, שמן רוז היפ הפך להיות חלק קבוע בשגרת הטיפוח היומית שלי. וגם, הוא משתלב פשוט נפלא בכל מוצרי הטיפוח שאני רוקחת למטופלים שלי.

וכל זה, כי ההרכב המיוחד שלו הופך אותו לשמן נפלא ויעיל, כך שאם את עדיין לא משתמשת בו, לגמרי כדאי לך להכיר אותו ולהכניס אותו לשגרת הטיפוח הטבעי שלך.

תכירי, שמן רוז היפ

שמן רוז היפ (Rose hip oil) הוא שמן צמחי המופק מזרעים של פקעות השיח ורד הבר, ומשמש למטרות קוסמטיות, ונמצא שהוא יעיל גם כתוסף תזונה, בבליעה.

את השמן מפיקים בכבישה קרה מהזרעים של פקעות ורד הבר (הפקעות הן החלק בפרח שנמצא מתחת לעלי הכותרת), מזנים הגדלים באירופה ובהרי דרום אמריקה הגבוהים. השמן הגולמי שמתקבל הוא צמיגי ומעט עכור. בשלב השני, מסננים אותו על מנת לקבל את השמן הצלול והנפלא.

 

סופר אנטי-אייג'ינג

שמן רוז היפ מכיל רכיבים חיוניים רבים, בהם בטא קרוטן, (המהווה חומר מוצא ליצירת וויטמין A), ליקופן, אומגה 3, אומגה 6 וכן חומצות שומן חיוניות נוספות, ובזכות כל הרכיבים החיוניים הנמצאים בו, הוא ידוע כשמן בעל תכונות ריפוי חזקות והוא מהווה אנטי אייג'ינג נפלא.

ובדיוק גלל זה, הוא נפוץ בשימוש בהרבה מאוד מוצרי קוסמטיקה טבעיים. אפשר למצוא אותו בקרמים, בסרומים, כמו גם בתכשירים לטיפול בקמטים סביב העיניים, ובקמטי הבעה סביב הפה והצוואר, ולטיפוח כללי של עור הפנים.

לשמן רוז היפ יש יתרונות רבים:

מעודד התחדשות וריפוי של העור

שמן רוז היפ מכיל ריכוז גבוה במיוחד של ויטמינים ונוגדי חמצון ובשל כך, יש לו סגולות של התחדשות וריפוי יוצאות דופן.

הוא נמצא יעיל מאוד לשימוש במצבים של פיגמנטציה כיוון שהוא מעודד הסרת תאי עור מתים ומפחית כתמים על העור. בנוסף, הוא מסייע לשקם את העור מנזקי קרינת UV הנגרמים מחשיפה לשמש.

הוא משפר את ייצור הקולגן ואת גמישות העור

מחקרים מראים שבליעה של שמן רוז היפ (או של אבקה מהפקעות) הובילה לשיפור משמעותי בקמטוטים בצידי העיניים (קמטי רגל עורב), וכן ברמת הלחות והגמישות של העור, כבר לאחר שמונה שבועות. ובשל כך, הוא יעיל גם לשיקום העור מסימני מתיחה במהלך ההיריון וגם לאחר הלידה.

יש לו יכולת שיקום דרמטית לעור

מחקר משנת 2015 מצא שהשימוש בשמן ורדים על מטופלים לאחר ניתוח שיפר את המראה הכללי של הצלקות שלהם, בטווח של 6 עד 12 שבועות, לעומת קבוצת הביקורת.

הוא ידוע בתכונתו להרגעת העור ולריפוי דלקות

שמן רוז היפ מכיל ריכוז הגבוה של ויטמין E, פוליפנולים ואנתוציאנין, רכיבים בעלי השפעה להרגעה של גירויים, ולכן הוא יעיל מאוד לשימוש במצבים של עור רגיש ומגורה, אקזמות, רוזצאה, תפרחת חיתולים, גירויים, פריחות, אדמומיות ודלקות בעור.

מסייע לרפא אקנה

שמן רוז היפ יעיל מאוד לשימוש בעור הנוטה לאקנה, כי יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי מיקרוביאליות, ובנוסף, הוא מחטא יעיל ויש לו קומדוגניות נמוכה.

כיצד כדאי להשתמש בשמן רוז היפ?

האמת היא שהדבר הפשוט ביותר הוא למרוח אותו ישירות על העור, עדיף בתנועות עיסוי עדינות. הוא נחשב לשמן קל אשר נספג במהירות בעור, הוא לא ישאיר לך תחושת שומניות והוא יעזור לך לשמור על הגמישות של העור.

כמובן, שבזכות היותו עשיר בנוגדי חמצון רבים, שמן הרוז היפ הוא יותר מאשר נפלא כשהוא מגיע, בשילוב עם שמנים אחרים, בתכשירי קוסמטיקה רבים, בהם מוצרי טיפוח המיועדים להחלקת קמטוטים, וכן במוצרים טיפוליים, טיפול בצלקות, בחתכים ובעור מגורה.

לסיום, עוד משהו שחשוב לדעת, כי בניגוד לדעה הרווחת, שמן רוז היפ אינו מכיל ויטמין C, מאחר שוויטמין זה מסיס במים ולכן לא מצוי בשמן עצמו.

שמן לעיסוי פנים סופר אנטי-אייג'ינג.

בעקבות ההתאהבות שלי בשמן, רקחתי לעצמי סרום עיסוי לעור הפנים. הוא יצא מושלם! אז ברור שאני רוצה לחלוק איתך את המתכון. כאן תמצאי אותו, ותוכלי לרקוח לעצמך שמן לעיסוי הפנים בבית.

תמצאי שמן רוז היפ, אורגני, בכבישה קרה בחנות שלי, וגם עוד שמנים צמחיים איכותיים.

אבל, אם לא מתאימה לך כל ההתעסקות עם רקיחות, אני כאן בדיוק בשביל זה. דברי איתי, וארקח לך סרום, קרם, או שמן עיסוי בהתאמה אישית.

הרבה אור

שירי

שמן רוז היפ

אנשים מספרים

הצטרפו לאלו שכבר משתמשים במוצרים טבעיים ונהנים מההבדל...

מוזמנים להתרשם מהמוצרים שלנו

הנמכרים ביותר

לייעוץ או שאלות

השאירו פרטים ואשמח לחזור אליכם