חיפוש
חיפוש
ריפוי וטיפוח בדרך טבעית | שירי כספי

תרפיית הגשמה, Raindrop Technique

תרפיית הגשמה היא שיטת טיפול בארומתרפיה שייצר ד"ר גארי יאנג, שמטרתה להביא את הגוף לאיזון תדרים. את ההשראה להתפתחות תרפיית ההגשמה הוא קיבל בזמן שהייתו בקרב שבטים אינדיאניים, שם למד על המסורת ארוכת השנים של טיפולים אנרגטיים ותרגולים שונים שמטרתם יצירת איזון של תדרים בגוף.

חווית התחדשות של הגוף והנפש Experience a Rejuvenation of Your Soul


לד"ר יאנג יש ניסיון רב שנים של שימוש בשמנים אתרים לטיפול וריפוי. בתרפיית הגשמה הוא משלב שימוש בשמנים אתריים עם שיטות טיפול כגון ויטה פלקס, רפלקסולוגיה, וטכניקות עיסוי נוספות, על אזורים שונים של הגוף, בעיקר בכפות הרגליים ובנקודות לצד עמוד השדרה. מטרת השיטה היא להשיג איזון של תדרים מבניים ואנרגטיים בגוף, והשפעתו המתונה והמרגיעה של הטיפול, היא המאפשרת לגוף להגיע לאיזון.

ריפוי וחיזוק

טכניקת ויטה פלקס, אחת משיטות הטיפול בהן משתמשים במהלך תרפיית ההגשמה, משתמשת ברשת שלמה של נקודות רפלקס שמשפיעות על גירוי של מערכות הגוף הפנימיות, והיא מבוססת על שיפור החיוניות של הגוף והרקמות דרך אותן נקודות רפלקס.

השילוב בין טכניקת ויטה פלקס והשימוש בשמנים האתריים מאפשר את החיבור החזק והמהיר לנקודות הרפלקס ומסייע לשחרור של אנרגיה חסומה, בצורת פולסים חשמליים הנוצרים בקצות נקודות הרפלקס (מעצם תנועת אצבעות הידיים של המטפל על נקודות הרפלקס של המטופל).

השימוש בשיטת ויטה פלקס מאפשר תנועה וזרימה לאורך מסלולי העצבים, שמביאה פירוק ופיזור של אנרגיה תקועה, שנגרמת לרוב על ידי רעלנים, רקמות שנפגעו, או מחסור של חמצן.

אנרגיה בתנועה

תרפיית הגשמה מסייעת לאזן את מרכזי האנרגיה של הגוף (הצ'אקרות) ולשחרר אותם במידה ויש תקיעות וחסימה, ללא שימוש בלחץ כלשהו, או ניסיון לכפות בכוח על הגוף את השינוי. כאשר משלבים את השפעתם של התדר והמידע עמוק של הגוף ושל השמנים האתריים, מתאפשר תהליך ריפוי עוצמתי.

את שיטת העבודה עם תרפיית הגשמה ניתן ליישם בעבור כל סוג של בעיה שבה מורגש צורך לשחרר חסימות בגוף ולהחזיר לגוף את היכולת לרפא את עצמו. הטיפול בתרפיית הגשמה יעיל להפחתת מתחים של היומיום, שנגרמים בעבודה, בבית, מנסיעות ארוכות או בשל מצבי חולי שונים.

בריאות ואהבה

אנשים מספרים

הצטרפו לאלו שכבר משתמשים במוצרים טבעיים ונהנים מההבדל...

מוזמנים להתרשם מהמוצרים שלנו

הנמכרים ביותר

לייעוץ או שאלות

השאירו פרטים ואשמח לחזור אליכם