חיפוש
חיפוש
הכינו בעצמכם

מסכת חימר להזנה וריפוי

אני מאוד אוהבת לעבוד עם חומרים טבעיים, ליצור מרקמים שונים ומעניינים ובמיוחד אני אוהבת לשחק עם חומרים שאותם אני יכולה למרוח על הגוף או הפנים. אחרי השימוש העור שלי נראה רענן, בריא וחיוני. ככה בדיוק זה לעבוד עם חימר, כיף לשחק, ועוד יותר כיף שאני לשמוע את המחמאות יום למחרת.


מה זה בכלל חימר?

המקור של החימר הוא בהתבלות ושחיקה של סלעים והוא עשיר במינרלים (כ- 25-35 סוגים שונים) שהם חיוניים לגוף שלנו. החימר שאנחנו עובדים איתו מגיע בצורה של אבקה מאוד דקיקה וחסרת ריח, והוא קיים בצבעים שונים, בהתאם להרכב המינרלים שבו- לבן, צהוב בהיר, ירוק, חום, אדום, ורוד, סגול ועוד.

כאשר החימר יבש הוא אינו פעיל והוא נשמר זמן רב. כדי להפוך את החימר לחומר פעיל ולקבל את ההשפעה המרפאת שלו, אנחנו צריכים להרטיב אותו בנוזל כלשהו. זה יכול להיות מים, מיץ טבעי, חליטת צמחים או חלב. ברגע שמרטיבים את החימר, הוא מתחיל לספוח אליו את הנוזל, והוא מתנפח יותר מפי 10 מגודלו ומתחיל את פעילותו המרפאת.

למה כדאי לי לעבוד עם חימר?

הנה שתי סיבות עיקריות:

1)     לחימר יש יכולת לנטרל רעלים ודלקות בגוף (לרעלים ודלקות יש מטען חשמלי חיובי, בעוד לחימר יש מטען חשמלי שלילי, שמנטרל את הדלקת) ובכך הוא מסייע לריפוי של דלקות, גם עמוקות

2)     לחימר יש כושר ספיחה עצום, הוא סופח  חיידקים, רעלים ופסולת שנמצאים בסביבתו, ובכך מסייע לניקוי של הגוף.

מה עושים עם החימר?

עם החימר אפשר לעשות הרבה דברים, למשל מסיכה לפנים, שמטרתה ניקוי וריפוי של העור, אפשר לעשות פילינג טבעי שמחדש את העור. אפשר לעשות קומפרס שיסייע לספוח רעלים ודלקות. והתוצאה – חשיפה של שכבת עור חדשה ובריאה, וריפוי של הדלקות בגוף.

איך מכינים מסכה עם חימר?

העבודה עם חימר היא פשוטה וקלה.

  1. לוקחים כפית של חימר בקערית זכוכית
  2. שופכים מעל מים (או מיץ טבעי או חליטת צמחים), עד לכיסוי וקצת יותר.
  3. נותנים לחימר "לנוח" כשעה (או יותר) עד שכל הנוזל נספג בחימר. אם נשאר מעט נוזל פשוט לשפוך בזהירות.
  4. עכשיו החימר מוכן לעבודה.

מסכת חימר להזנה וריפוי

לחימר הרטוב נוסיף כפית של שמן צמחי איכותי (למשל זית, אבוקדו, חוחובה) ונערבב היטב. אפשר לשלב במסכה גם חומרים מזינים נוספים כגון דבש, יוגורט, שוקולד מומס, או רסק של פירות טריים. מערבבים היטב את כל החומרים ומורחים על העור בשכבה אחידה. ממתינים עד שהמסכה מתייבשת על העור (5 דקות עד רבע שעה) ושוטפים היטב את העור במים חמימים (הכי פשוט- נכנסים למקלחת!) מסכת החימר אינה נשמרת ויש להשתמש בה עם הכנתה.

מה אפשר להוסיף למסכה?

  • דבש מחטא ומרפא, והוא מתאים לטיפול באקנה ובדלקות בעור.
  • אבוקדו עשיר בשומן והוא מתאים לעור יבש ורגיש, שצריך הזנה עמוקה.
  • מיץ מלפפון יתאים לאיזון של עור שומני.
  • יוגורט מתאים לריפוי דלקות בעור ולניקוי עמוק.
  • מיץ לימון מחטא את העור ומסייע להבהרה.
  • פירות טריים מרוסקים (תפוח, תות, אפרסק, ענבים) עשירים בחומצות טבעיות והם יסייעו לחידוש של תאי העור.

הערה
לחימר יש תכונה נוספת ומיוחדת, הוא גורם לזרימת דם מוגברת לאזור שבו אנחנו מטפלים, והתוצאה היא "היפרמיה"- אדמומיות שמופיעה בעור מיד עם הסרת המסכה. אין מה לדאוג, האדמומיות חולפת תוך כמה רגעים (גג שעה!). לא להיבהל, זוהי תופעה רצויה מאוד בטיפול בחימר והיא מאפשרת הזנה, חידוש וריפוי של הרקמות.

רוצים להפוך את המסכה לפילינג?

הוסיפו למשחת החימר והמים כפית של קוואקר טחון, סוכר, קמח חומוס, קמח אורז או כל מרכיב טבעי שהוא קצת גרגירי. מרחו את מסכת החימר על העור, חכו 5-10 דקות והסירו אותה תוך שפשוף עדין.

ריפוי של השיער והקרקפת

תכונות הריפוי של החימר ישפיעו גם על הקרקפת ועל השיער, באמצעות שיפור של זרימת הדם, ספיחת רעלים וקשקשים וכן הזנה של העור במינרלים חיוניים.

התוצאה- פחות קשקשים, שיער בריא יותר ,שורשי שיער חזקים ועמידים והשיער נראה נפלא.

אהבתם? כנסו לעמוד הפייסבוק ושתפו אותנו בחוויה 

אנשים מספרים

הצטרפו לאלו שכבר משתמשים במוצרים טבעיים ונהנים מההבדל...

מוזמנים להתרשם מהמוצרים שלנו

הנמכרים ביותר

לייעוץ או שאלות

השאירו פרטים ואשמח לחזור אליכם