חיפוש
חיפוש
ריפוי וטיפוח בדרך טבעית | שירי כספי

שמן ארז אטלס

ארז אטלס הוא עץ ירוק עד וגדול, שחי שנים ארוכות. ארז גדל בעיקר בהרי האטלס שבמרוקו וכן בסוריה, בתורכיה ובקפריסין. היום מפיקים את השמן האתרי בעיקר בהזן הנקרא ארז אטלס, בזיקוק בקיטור של העץ הגרוס. לשמן ריח עצי, נעים, עשיר ומרגיע.

ארז הלבנון

עצי הארז ידועים עוד מימי קדם. עצי הארז הם העצים שמוזכרים בתנ"ך הכי הרבה פעמים, כסמל לשפע ופוריות. "נופת תטופנה שפתותיך כלה, דבש וחלב תחת לשונך וריח שלמותיך כריח הלבנון.." (שיר השירים אשר לשלמה, ד', י"א) בתקופות הקדומות נעשה שימוש בארז הלבנון בבניית מקדשים והיכלות לאלים ולמלכים, והוא שימש אף בבניית בית המקדש בירושליים. בשל השימוש הרב שנעשה בעץ נשארו בימינו רק עצים ספורים והם נחשבים מוגנים. היום משתמשים ברפואת הצמחים בזן שונה של ארז הנקרא ארז אטלס ומקורו בהרי האטלס שבמרוקו.

שמן ארז

עץ הארז הוא ירוק עד, גדול, שחי שנים ארוכות. העץ גדל בעיקר בהרי האטלס שבמרוקו וכן בסוריה, בתורכיה ובקפריסין. היום מפיקים את השמן האתרי בעיקר בהזן הנקרא ארז אטלס, בזיקוק בקיטור של העץ הגרוס. לשמן ריח עצי, נעים, עשיר ומרגיע. השמן, ממש כמו העץ עצמו- הגדול והחזק- מעניק לנו תחושה של חוזק, עוצמה ונוכחות, השמן משרה עלינו תחושה של מסוגלות, שאנחנו יכולים לעשות הכל. שמן הארז יוצר בגוף הרמוניה ואיזון, הוא מרגיע, משחרר מחרדות ומתח.

יציבות וביטחון

שמן ארז פועל בעיקר על השלד ועל עמוד השדרה שלנו. כמו שהעץ גדול, גבוה ויציב, כך גם אנחנו מרגישים, יציבים, בטוחים בעצמנו וחזקים. שמן ארז הוא אנטי-דלקתי, אנטי בקטריאלי ואנטי-ויראלי, הוא מחזק את מבנה השלד, והוא יעיל לטיפול בכאבים ראומטיים ובדלקות פרקים. שמן ארז מעניק ביטחון ואומץ, מטפל בשלד, ומסייע להתמודד עם מצבים של יציבה לא טובה, עמידה לא ישרה, שכמות, צוואר וראש שמוטים. שמן ארז עוזר לאנשים להתיישר, הראש מתרומם והנשימה הופכת עמוקה וטובה יותר, הריאות נמתחות, נפתחות וגדלות ואנחנו מרגישים ביטחון.

בריאות וטיפוח לעור

שמן ארז אטלס נפלא לריפוי של מחלות עור שונות, החל מאקזמה, ריחות, גרד ועוד, והוא מומלץ לשימוש יומיומי בתוך שמן למריחה על העור. 

לשמן ריח נפלא, עצי ועשיר, הוא מתאים לשימוש בשמן לגילוח ובמי בישום לעור הפנים והגוף. הוא משפר זרימת דם לעור, מעניק גמישות וחיוניות לעור. 

עוד הארז נפלא לחיזוק של שורשי השיער ומסייע למניעת נשירה ולהתקרחות (לגברים ולנשים), לטיפול בקשקשים ולריפוי של הקרקפת. מומלץ להוסיף את השמן ארז למסכות טיפוליות או  לשמפו לחפיפה יומית. 

חשיבה חיובית

כשעומדים בפני קבלת החלטה שמן ארז יכול לסייע רבות, מריחה של השמן באזור השכמות  יסייע להבין מה נכון לנו ולקבל החלטה טובה ומתאימה. בנוסף, שמן ארז מסייע להפגת מחשבות שליליות, מחזק את מערכת העצבים, מרגיע ומעודד. 

רוגע ושלווה

תערובת שמנים מרגיעה, מעודדת ומחזקת, להדפה במבער:

4 טיפות ארז

3 טיפות לבונה

3 טיפות אקליפטוס

3 טיפות לבנדר

בריאות ואהבה.

אנשים מספרים

הצטרפו לאלו שכבר משתמשים במוצרים טבעיים ונהנים מההבדל...

מוזמנים להתרשם מהמוצרים שלנו

הנמכרים ביותר

לייעוץ או שאלות

השאירו פרטים ואשמח לחזור אליכם